Skrivarstugan

Innan mitt arbete som Ständig sekreterare tvingade mig att flytta in till Uppsala, bodde jag ute på landet, där jag arbetade i en före detta drängstuga, som visserligen var låg i tak, men som annars var rätt stor, och därför svalde mycket oreda. På vintern var den kall, men kaminen var god.

hoelstad

Om du vill se fler bilder från min arbetsplats så klicka här! Det handlar dock om mina egna amatörmässiga foton. Jag har också en fotosamling på Flickr.

Att se dessa bilder är synnerligen melankoliskt för mig, och jag längtar ofta och mycket tillbaka. Jag har dock skaffat mig en ny skrivarstuga på annat håll, och den är redan i bruk. Och så småningom hoppas jag att få visa bilder även inifrån den.

Egentligen borde jag ta bort hela denna avdelning, men jag brukar gå hit och titta själv…